موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-24ورزشي

بازی های پاراآسیایی| رضایی: قزاقستان برای ما کری خوانده بود


قزاقستان از جمله حریفان قدر ما محسوب می شد چراکه به پارالمپیک پاریس راه یافته و بچه ها بازی پخته ای را مقابل آنها انجام دادند و پیروز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس از چین، هادی رضایی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال نشسته ایران قابل قزاقستان که در کمتر از یک ساعت بدست آمد، اظهار داشت: مهم ابن است که بازی خیلی سختی بود و قزاقستان جزو هشت تیم راه یافته به بازی های پارالمپیک پاریس است و فینال رقابت های قهرمانی آسیا را هم مقابل این تیم برگزار کرده بودیم .

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران ادامه داد: ست اول را بسیار خوب بازی کردیم در ست دوم کمتر در فشار آمدیم و ست سوم هم در یک بازی خوب پیروز شدیم و در مجموع بازی پخته ای را انجام دادیم.

تیم حریف برای ایران قبل از بازی کری خوانده بود و شاید به همین دلیل بازی را محکم دنبال کردیم  و به پیروزی خوب مهمی برای سرگروهی در این مرحله رسیدیم.

وی در خصوص بازی ایران و کامبوج که فردا برگزار می شود، تصریح کرد: بازی آسانی پیش رو داریم، مهم همین دیدار با قراقستان بود که پیروزی ما باعث سرگروهی شد و اکنون چین به عنوان تیم اول گروه مقابل با قزاقستان در مرحله نیمه نهایی بازی خواهد کرد و حریف دیدار فینال ایران، از بین چین و قزاقستان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های پاراآسیایی| رضایی: قزاقستان برای ما کری خوانده بود

بازی های پاراآسیایی| رضایی: قزاقستان برای ما کری خوانده بود